
Fem-ho fàcil és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics amb el teu ajuntament o administració.
A través d’aquest servei de suport pots resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per portar a terme tràmits digitals, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
Si ets una empresa o entitat, aquest servei et permetrà superar les dificultats tècniques per presentar factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-te a un ajut o subvenció, o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.
Com et podem atendre?
Telèfon |
Fes la teva consulta trucant al 935 95 04 64. Disponible de les 9 a les 15h. Si ets una persona amb discapacitat visual, informa’ns en el moment de fer la trucada i t’ajudarem. Aquest telèfon té el cost habitual d’una trucada local i no té cap tarifació addicional.
|
|
|
@ Whatsapp |
Ara pots fer la teva consulta també per WhatsApp al +34 722 42 53 63. El servei està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h.
|
|
|
Videoatenció |
Una persona et guiarà pas a pas per resoldre els teus dubtes sobre tramitació electrònica i les teves consultes sobre informació pública. Per aquest motiu, per utilitzar aquest servei cal reservar cita. El servei està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h. Reservar cita.
|
|
|
Correu electrònic |
Fes-nos arribar la teva consulta a l’adreça de correu electrònic: tramits@diba.cat
|
|
|
Formulari |
Fes-nos arribar la teva consulta utilitzant aquest formulari: Formulari
|
|
|
Atenció multiidioma |
Ara pots contactar telefònicament amb el servei Fem-ho fàcil en més de 40 idiomes per rebre suport en la realització de tràmits i en les teves consultes sobre informació pública a l’Administració. Per utilitzar aquest servei multiidioma cal descarregar l’aplicació Platoon. Aquesta aplicació no té cap cost addicional i pot fer-se servir a través de wifi. Comença
|
|
|
Videointerpretació |
Si ets una persona amb discapacitat auditiva, un intèrpret de signes t’ajudarà a resoldre els dubtes pel que fa a la tramitació electrònica i en les teves consultes sobre informació pública mitjançant cita prèvia. Per utilitzar aquest servei cal ser usuari de la plataforma SVIsual, un servei gratuït proveït per la Fundació CNSE per a la Supressió de les Barreres de Comunicació, en col·laboració amb la Confederació Estatal de Persones Sordes (CNSE). El servei està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h. Per assegurar-te l’atenció amb caràcter prioritari, pots trucar directament al telèfon 935 95 67 89. Només caldrà que indiquis que ets usuari del servei SVIsual. Dona’t d’alta
|