L’accés electrònic a l’Administració Pública amb plenes garanties
És un espai electrònic de relació amb l'Administració, és a dir, un punt d'accés únic a disposició de la ciutadania, de les entitats i de les empreses que representa una nova manera de realitzar les gestions públiques, sense condicionaments horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics.
La Seu Electrònica garanteix que la informació publicada és de qualitat i una navegació i comunicació segures. Tot sota l'aixopluc de la correcta aplicació dels principis d'accessibilitat, seguretat, responsabilitat, disponibilitat, neutralitat i interoperabilitat de la normativa establerta, i de tots els altres, que en siguin d'ús generalitzat per a la ciutadania.
Calendari de dies inhàbils
Es consideren dies inhàbils els dissabtes, diumenges i els dies declarats festius (art. 30.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú).
Es consideren dies hàbils la resta de dies del calendari, és a dir, de dilluns a divendres sempre i quant no siguin festius.
Consulta el calendari oficial de festes laborals a Catalunya
Cerca el calendari de festes locals
Avisos d’incidències i talls de servei
En el cas de les actuacions planificades l’avís s’activarà com a mínim amb 24 hores d’antelació mentre que en el cas d’interrupcions puntuals per causes sobrevingudes l’avís s’activarà en el moment que es detecti alguna incidència que afecti a les plataformes tecnologies que donen cobertura als serveis, tràmits i informacions vinculades a la seu electrònica. Un cop desplegades les modificacions preventives o correctives, es desactivarà l’avís.
Consulteu aquí els avisos d’incidències i talls de servei
Suport a la ciutadania per tramitar electrònicament
Fem-ho fàcil és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics amb el teu ajuntament o administració.
A través d’aquest servei de suport pots resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per portar a terme tràmits digitals, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.